HTML

Pályamotoros leszek !

Elhatároztam 2011 nyarán, hogy 7 év motorozás után jobban elmélyülök a pályamotorozásban. A pályamotorossá válásom útjai, pályázásaimat, vásárlásaimat, tuningolásomat, átalakításokat és lehetőségekről írok ide bővebben, elsősorban saját magam szórakoztatására, de azért is, hogy az igazán kezdők okuljanak hibáimból, vagy segítséget tudjak nyújtani másoknak.

Friss topikok

  • Davetot: Hello! Igazából rövid leszek. mint ha az alteregóm lennél :) rövid voltam :) mindenképp beszélgetn... (2012.01.15. 21:44) A Gixxer
  • akos27: Szia! Én is belefeledkeztem néhány éve egy nem igazán pályára való motorral...:) Főleg Pannónia Ri... (2011.08.10. 19:39) keresgélés

Archívum

1/2011 Tesztmotor.hu Kakucsi pályázás

2011.08.01. 14:37 racedoki79

Ismét megrendezte a tesztmotor.hu stábja a kezdő pályamotorozást Kakucson.

Ezekben a képzésekben az a jó, hogy csomó kezdő pályázós ember jön össze. Nincsenek vérprofik, nincsenek pályamenők, akik már kívülről tudják a pályát és gyorsak, tehát nyugodtan lehetsz kicsit esetlen a pályán, nem zavarsz senkit és téged sem zavarnak. Egyrészről jó magadnak, mert nem érzed cikinek a tempód, hisz mások is kábé úgy mennek az elején, ahogy Te. Másrészről nem tartod fel a gyorsabb srácokat. Szóval tükör behajt, láb spiccen a lábtartón, rúgd az egyes-kettőt és maradj is benne. Utána már csak Denny-t vagy Benzsó-t vagy Henriket figyeld, maradj rajta kövesd és egyre jobb lesz minden. Hidd el, nálam működött.

Szóval az 1/2011-es kezdő pályamotorozás. Hát meleg volt, nagyon meleg. Közel 40 fokban köröztünk végig a pályán. Egyre jobban érzem a motort, merek kicsit mélyebbre kiülni benne. Már FastRide-os Henrik is azt mondta, meg BeZso is, hogy megy ez, csak még egy kicsit kintebbre üljek, meg a térdem használjam ki jobban, ne csak lógjak a motorról, hanem irányítsam is.

Érdekes, de ahogy most kintre ülök és próbálok nem a kezemre nehezedni, hanem a  dőléssel ellentétes oldalon lévő térdemet nekitámasztani a tank oldalának és azon támaszkodni, tartani a súlyom, sokkal, de sokkal kevésbé fáradt el az alkarom, mint tavaly amikor nem mertem kiülni. Nem beszélve, hogy a kezem is lazább, így jobban tudom irányítani a bringát.

 

Jól ment a pályázás nagyon - persze magamhoz képest- de csak 4 etapot tudtam menni igazán, mert nagyon elfáradtam, szinte teljesen ki voltam készülve. Mindenkit megelőztem aki előttem ment, persze biztos volt tőlem gyorsabb, csak nem akadtunk össze a pályán. Egy Ducati Monster S2R-el volt nagyobb csatám, elég sokáig üldözgettem. A kanyarokban jobb voltam, az nem is kérdés, de kanyarban még nem merek sokat előzni, félek, hogy összeérünk. Az egyenesekben meg a nagy 1200-as V2-es úgy lőtt ki, hogy az valami elképesztő. 96 nm nyomatéka van, mint utólag kiderült. Csak úgy tudtam elkapni, hogy minden bátorságomat előszedve a második célegyenesféle egyenes előtti kanyarban annyira letornásztam magamat amennyire csak bírtam, hogy a motor dőlésszöge minél kisebb legyen és hamarabb tudjak kigyorsítani. Amikor  a kanyarból jöttem kifelé és már majdnem egyenesben volt a motor, akkor megcsavartam a kawa szarvát rendesen és gyorsan visszatornásztam magam az ülésbe. Szerencsére barátunk a következő kanyarnál hamarabb fékezett mint én, így ha nehezen is, de sikerült betennem az elejét. Igaz ez legalább 5 körbe került, de sikerült és én mind győzedelmes hadúr vonultam le a pályáról pár körrel később.

Nagyon jó nap volt, bár nagyon fáradt voltam, így nem tudtam végigcsinálni az egész napot, 1 órával a befejezés előtt eljöttem, de köszönöm mindenkinek a segítségét aki segített, hogy meg tudjak tanulni pályán motorozni és tudjak eredményesen fejlődni.

Amikor hazaértem akkor rajtahagytam a gyújtást a motoron, ezért kidőlt az akksim. Rendeltem egy új Topin spirálcellás akksit az akkumulátoroutlet.hu oldalról. Állítólag ez többet bír mint a sima, Toplite-Yuasa amit kutyától vettem tavaly:(. Nagyobb az indítófeszültsége és 33%-al könnyebb mint a hagyományos akksik. Hmm súlycsökkentés.

Legközelebbi tesztmotor.hu nap 2011. augusztus 05.-én lesz. Már be is iratkoztam.

Szólj hozzá!

Címkék: pályázás kakucs kakucsring pályamotorozás tesztmotor.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://palyamotorosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr363117099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása