HTML

Pályamotoros leszek !

Elhatároztam 2011 nyarán, hogy 7 év motorozás után jobban elmélyülök a pályamotorozásban. A pályamotorossá válásom útjai, pályázásaimat, vásárlásaimat, tuningolásomat, átalakításokat és lehetőségekről írok ide bővebben, elsősorban saját magam szórakoztatására, de azért is, hogy az igazán kezdők okuljanak hibáimból, vagy segítséget tudjak nyújtani másoknak.

Friss topikok

  • Davetot: Hello! Igazából rövid leszek. mint ha az alteregóm lennél :) rövid voltam :) mindenképp beszélgetn... (2012.01.15. 21:44) A Gixxer
  • akos27: Szia! Én is belefeledkeztem néhány éve egy nem igazán pályára való motorral...:) Főleg Pannónia Ri... (2011.08.10. 19:39) keresgélés

Archívum

keresgélés

2011.08.01. 16:07 racedoki79

Keresgetek valami motort, amivel érdemes lenne pályázgatni.

Két verzió jött szóba:

  1. Vagy veszek egy teljes pályagépet a Kawa mellé
  2. Vagy eladom a Kawát és veszek valami utcai sportmotort.

 

Előbb-utóbb az 1. variáció fog győzni, de egyelőre túl sok lenne a járulékos költség. Mert igaz, hogy megvan a pályamotor pl ez 300-ért:

  Pályamotor Cbr F 315.-ért

Van K5 Gixxerhacccáz 800.000,- ft-ért.

 

Viszont ehhez kellene egy nagygenerál/átnézés, egy utánfutó, vagy egy kisteher. Én inkább a kisteher mellett döntenék. Valami olcsó vacakot venni 2-400e Ft-ért. De egy csomó minden kellene hozzá, tehát

  1. van a motor: mondjuk maradva a k5-nél a motor 700 alkuval,
  2. kisteher ami csak szállításra jó, meg nem árt a háznál egy ilyen furgon, az másik 400,
  3. gumimelegítő az 60e, kisebb nagyobb alkatrészek további 40 körül
  4. motoremelőm van,
  5. de ha már így csinálom akkor Giorgi val kidekorálom a motort és a (muhaha) motorhome-ot ami kb 100-as.
  6. lenne egy generál biztosan ami nagyjából 100-150

összegezve alsó hangon is 1,4-1,5 millió a mutatvány + az utcai vas fenntartása. Annyit meg még nem ér meg nekem ... még.

Szóval ki van adva a végső utasítás a Kawának mennie kell. Keresgélek és meglepően sok jó motor van, de nagy a szórás, főleg használat terén. Vacakot nem akarok venni, sosem volt rossz állapotú motorom. 600-750 jön szóba, ezredes nagyon kemény nekem... még.

Keresgélek, és ha lesz valami rögtön postolom.

Addig is készülök mentálisan péntekre a kakucsi pályázásra, közben kicsit erőnléti edzést is csinálok, mivel nem akarok úgy járni, hogy nem birom szuflával a versenytempómat :).

Miközben írtam egy barátom szólt, hogy most 07.-én lesz Hringen nyílt nap, vasárnap. Lehet el kéne menni egy kicsit bohóckodni-fejlődni.

Meglátjuk...

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: suzuki pályázás 750 kakucsring adás vétel pályamotorozás

A bejegyzés trackback címe:

https://palyamotorosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr913117406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! Én is belefeledkeztem néhány éve egy nem igazán pályára való motorral...:) Főleg Pannónia Ring, de néha Hungaro, 1x Euro és Rijeka. Amire idénre jutottam és javasolnék. Inkább kevesebbet megyek de "rendes" pályára. Nekem a Pannónia Ring a kedvenc. Nem veszek motort pályára mert évi 4-5 alkalomra jobban megéri bérelni. Nincs előtte nap csomagolás, nem kell furgon vagy utánfutó, csak a ruhát kell bedobni egy autóba, vár a feltankolt, gumimelegítős gép. Estére kellemesen elfáradva csak haza kell vezetni. P-ringen Főnix szervezésben általában 3 csoportban 7x20 perc 20.000 Ft ha 5 nappal előtte elutalod + a bérlet. Ha messziről mennél lehet olcsón aludni a pálya területén is panziószerűen. Üdv: Ákos
süti beállítások módosítása