Keresgetek valami motort, amivel érdemes lenne pályázgatni.
Két verzió jött szóba:
- Vagy veszek egy teljes pályagépet a Kawa mellé
- Vagy eladom a Kawát és veszek valami utcai sportmotort.
Előbb-utóbb az 1. variáció fog győzni, de egyelőre túl sok lenne a járulékos költség. Mert igaz, hogy megvan a pályamotor pl ez 300-ért:
Pályamotor Cbr F 315.-ért
Van K5 Gixxerhacccáz 800.000,- ft-ért.
Viszont ehhez kellene egy nagygenerál/átnézés, egy utánfutó, vagy egy kisteher. Én inkább a kisteher mellett döntenék. Valami olcsó vacakot venni 2-400e Ft-ért. De egy csomó minden kellene hozzá, tehát
- van a motor: mondjuk maradva a k5-nél a motor 700 alkuval,
- kisteher ami csak szállításra jó, meg nem árt a háznál egy ilyen furgon, az másik 400,
- gumimelegítő az 60e, kisebb nagyobb alkatrészek további 40 körül
- motoremelőm van,
- de ha már így csinálom akkor Giorgi val kidekorálom a motort és a (muhaha) motorhome-ot ami kb 100-as.
- lenne egy generál biztosan ami nagyjából 100-150
összegezve alsó hangon is 1,4-1,5 millió a mutatvány + az utcai vas fenntartása. Annyit meg még nem ér meg nekem ... még.
Szóval ki van adva a végső utasítás a Kawának mennie kell. Keresgélek és meglepően sok jó motor van, de nagy a szórás, főleg használat terén. Vacakot nem akarok venni, sosem volt rossz állapotú motorom. 600-750 jön szóba, ezredes nagyon kemény nekem... még.
Keresgélek, és ha lesz valami rögtön postolom.
Addig is készülök mentálisan péntekre a kakucsi pályázásra, közben kicsit erőnléti edzést is csinálok, mivel nem akarok úgy járni, hogy nem birom szuflával a versenytempómat :).
Miközben írtam egy barátom szólt, hogy most 07.-én lesz Hringen nyílt nap, vasárnap. Lehet el kéne menni egy kicsit bohóckodni-fejlődni.
Meglátjuk...