HTML

Pályamotoros leszek !

Elhatároztam 2011 nyarán, hogy 7 év motorozás után jobban elmélyülök a pályamotorozásban. A pályamotorossá válásom útjai, pályázásaimat, vásárlásaimat, tuningolásomat, átalakításokat és lehetőségekről írok ide bővebben, elsősorban saját magam szórakoztatására, de azért is, hogy az igazán kezdők okuljanak hibáimból, vagy segítséget tudjak nyújtani másoknak.

Friss topikok

  • Davetot: Hello! Igazából rövid leszek. mint ha az alteregóm lennél :) rövid voltam :) mindenképp beszélgetn... (2012.01.15. 21:44) A Gixxer
  • akos27: Szia! Én is belefeledkeztem néhány éve egy nem igazán pályára való motorral...:) Főleg Pannónia Ri... (2011.08.10. 19:39) keresgélés

Archívum

Új cuccok!

2011.08.02. 09:40 racedoki79

Múltkori pályázásom után sajnos rajtahagytam a gyújtást a gépen, ezért szépen lemerült az akksi. Egy nagytöltéssel még működőképessé tudtam tenni egy napi menetre, de sajnos szombaton mikor akartam indítani, akkor már nem sikerült.

Korábban a FastRide-ban (www.fastride.hu )olvastam Freon cikkét, melyben írtak a Topin akksiról, mely spirálcellás, kisebb súlyú és nagyobb indítóáramot generál. Beleástam magam a netbe, és megkérdeztem FastRide-os Henriket ő is azt mondta fasza.

Szóval megtaláltam az www.akkumulatoroutlet.hu oldalt, melyen nagyon jó árak vannak, gyors volt a kiszállítás, szombaton rendeltem meg és ma 9-kor már itt volt az akksi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na szóval ez a Topin! Jól néz ki, érezhetően könnyebb, full gondozásmentes, csak ajánlani tudom. Remélem többet bír ki, mint a félkamu Toplite-Yuasa, amit Kutyától rendeltem. Mivel már nem az első eset, hogy rajtahagyom a gyújtást, ezért Csipet haverommal, aki profi autóvillamosság szerelő csináltatok rá egy akksitöltő kivezetést, így nem kell mindig leszednem az ülést, ha tölteni kell az akksit.

Mivel szeretek városban mászkálni is, ezért van urban ruhám is, ami egy bőrdzseki, egy Draggin kevlár erősítésű farmerből áll. Mivel a farmer anyaga csak elcsúszás ellen véd az extra kevlár felületekkel, ezért úgy érzem a biztonság miatt kell egy térdvédő.

Bementem a helyi (Honda) kereskedőhöz, akitől rendeltem egy térdvédőt, mert nem volt neki raktáron. Huh kb 6 hét alatt hozta meg. Nem egy nagy szám, nem volt drága, 11.000,- Ft volt, Polisport, nem tűnik komoly védelemnek, de csak városi krúzolásra, 50-70 km-es tempóhoz tökéletes. Képet még nem csináltam róla, de majd felvéve csinálok pár képet, addig csak érdekességképpen itt egy "gyári kép".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyre jobban várom a pénteket, amikor ismét Kakucson gyakorlok a tesztmotor.hu és a fastride tagokkal!

Szólj hozzá!

Címkék: akkumulátor térdvédő kakucs kakucsring tesztmotor.hu fastride topin akkumulatoroutlet.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://palyamotorosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr883119344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása