HTML

Pályamotoros leszek !

Elhatároztam 2011 nyarán, hogy 7 év motorozás után jobban elmélyülök a pályamotorozásban. A pályamotorossá válásom útjai, pályázásaimat, vásárlásaimat, tuningolásomat, átalakításokat és lehetőségekről írok ide bővebben, elsősorban saját magam szórakoztatására, de azért is, hogy az igazán kezdők okuljanak hibáimból, vagy segítséget tudjak nyújtani másoknak.

Friss topikok

  • Davetot: Hello! Igazából rövid leszek. mint ha az alteregóm lennél :) rövid voltam :) mindenképp beszélgetn... (2012.01.15. 21:44) A Gixxer
  • akos27: Szia! Én is belefeledkeztem néhány éve egy nem igazán pályára való motorral...:) Főleg Pannónia Ri... (2011.08.10. 19:39) keresgélés

Archívum

Majsaring :)

2011.08.04. 09:10 racedoki79

Na ezzel nem akartam nagyon foglalkozni, mert félig politika, félig biznisz harmadrészt meg érdekek. Azonban elég sokan megállítottak a napokban kérdezték itt és ott, hogy mi a véleményem, hisz hazai pályán vagyok. Sokat gondolkodtam, hogy mit írjak, egyáltalán írjak-e és arra jutottam, hogy röviden és tárgyilagosan inkább csak a vágyaim fogalmazom meg:

Szóval elvileg lesz egy új motoros versenypályánk. Úgy tűnik Kiskunmajsán lesz, ami az én Hometown-om.

Jól hangzik, nagyon jól hangzik, tutira kint lennék állandóan a pályán, minden zsém benzinre és pályabelépőre menne el, folyamatosan kint köröznék, ha esik ha fúj, koptatnám a gumim. Mindig is arra vágytam, hogy Örkényben, Mogyoródon, Kakucson, Osttfyasszonyfán lakjak. Hát úgy néz ki a hegy jön Mohamedhez :)

Tényleg azt kívánom a beruházóknak, hogy ez most ne kamu legyen, ne olyan dolog amiből később nem lett semmi, csak szavak, megbeszélés satöbbi.

Legfőképp, pedig azt szeretném, hogy a pálya olyan legyen amilyenek kell lennie, ne csúszós mint az Euroring, ne krosszpálya, mint a Balatonring. Ne rövid és keskeny mint a Kakucsring. Ja és infrastrukturálisan legyen jobb. Mit legyen jobb verje el, alázza porig az említetteket. Legyen normális box, legyen, büfé, legyenek illemhelyiségek, szép nagy bukóterek, kavicságy, aszfalt tér. Legyen változatos, mint a Slovakiaring, legyen benne supermoto, go-kart rész, legyen benne krosszpálya, hisz a Majsán sok krosszos van és télen még tanulhatnék is tőlük. Fürdő van, így a lazulással sem lenne gond.

Azt kívánom jöjjön ide tesztelni Biaggi, Stoner, R46, mindenki aki nagy és kicsi név a motorsport történetében. Riba itt rójja a köröket a 2014-es Zx10-el, tesztelje a Merci az új B-C-E-CLS-SLS:) MODELLJÉT. Tudjak lesifotózni, pacsizni sztárokkal, tanulni tőlük.

Tudjak büszke lenni városomra, ide tudjam csábítani a pályamotorosok egy részét Svéd ide is szervezzen egy megállót a bajnokságában. Esetleg Alpok-Adria? Magyar Bajnokság? Road and Ride? Dunlop Trophy?

Kívánom, hogy Henrik itt tesztelje a Fastride-nak az új mocikat, Vékony és Mocsok párban egykerekezzen a főutcámon. Majd kedvenc Soul kocsmánkban igyunk együtt.

A sok munkahelyet, a nagy turizmust, az imádzsjavulást, az ismertséget meg sem említem.

Motorland :)

 

Dejólenne... Én kívánom, hogy a srácoknak sikerüljön. Tényleg, legyen jó, legyen meg, készüljön el. Ha látom, hogy ez most nem mellébeszélés, nem duma, hanem tényleg lesz üzlet én mellette vagyok.

Mivel ez a blog nem politikai-gazdasági vélemény nyilvánításról szól, ezért ígérem, hogy a közeljövőben csak és kizárólag tárgyilagosan, objektíven és csak a megvalósult dolgokról írok a pályával kapcsolatban. Hogy az esetleges pályamotorosok akik olvassák a blogom tudjanak róla.

Ja és csak a jó dolgokról. A pocskondiázásra, fikázásra a szájkaratésoknak van saját bloguk.

Ez itt amatőr motorsportolás blog kéremszépen...

 

Szólj hozzá!

Címkék: hungaroring pályázás euroring kakucsring pályamotorozás majsaring örkényring

A bejegyzés trackback címe:

https://palyamotorosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr423124598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása